صفحه اصلی > استایل و فشن : سایزبندی شلوار زنانه | سایزبندی شلوار زنانه اسپرت و جین

سایزبندی شلوار زنانه | سایزبندی شلوار زنانه اسپرت و جین

 

 

زمانی که شما قصد خرید شلوار را دارید، حتما با مقادیری همچون XT XL 36 یا ۳۸ و … مواجه شده اید. برای متوجه شدن این مقادیر باید اندازه های استاندارد سایز شلوار زنانه را بدانید. در این مقاله سعی داریم شما را با جدول سایزبندی شلوار زنانه به صورت کامل آشنا کنیم.

پارامترهای مهم در اندازه گیری سایز شلوار زنانه

برای اینکه شلوار زنانه را به صورت آنلاین یا اینترنتی سفارش دهید باید بدانید که کدام قسمت های شلوار را اندازه بگیرید. برای خرید شلوار زنانه باید اندازه دور کمر، دور باسن، قد و قد بین شلوار را اندازه بگیرید و این مقادیر را با جدول سایز شلوار زنانه مقایسه کنید تا شلواری مناسب خود انتخاب نمایید.

در ادامه مفصل برایتان توضیح داده ایم که چطور قسمت های مشخص شده را اندازه بگیرید. توجه داشته باشید که شلوار جزو انواع لباس هایی است که برای خرید آنلاین باید اندازه ها را دقیق مشخص نمایید.

دور کمر

یکی از مهمترین اندازه هایی که لازم است برای خرید شلوار به آن توجه کنید دور کمر است. معمولا آنلاین شاپ ها نحوه ی اندازه گیری دور کمر را در توضیحات محصول قید می کنند. برای اندازه گیری دور کمر باید با متر را دور تا دور کمر بگیرید و عدد آن را نصف کنید.

دور باسن

برای خرید بعضی شلوارها مخصوصا مدل های اسلش بهتر است اندازه های دور باسن را بدانید. اندازه گیری دور باسن نیز همانند اندازه گیری دور کمر است.

قد شلوار

قد شلوار به اندازه بین کمر تا دمپا گفته می شود. حتما قد شلوار را دقیق اندازه بگیرید زیرا برای خرید آنلاین شلوار، دانستن آن بسیار اهمیت دارد.

جدول سایزبندی شلوار زنانه (استاندارد جهانی و ایرانی)

جدول سایزبندی شلوار زنانه اندازه استاندارد سبب می شود تا دید درستی نسبت به اندازه ها داشته باشید. اگر زمانی سایز شلوار XL را بخواهید، به راحتی اندازه های دور کمر، دور باسن و قد آن را طبق جدول به راحتی متوجه خواهید شد.

جدول سایز بندی شلوار زنانه استاندارد اروپا (EU) و آمریکا (UK)

برای محاسبه سایز شلوار زنانه لازم است که اندازه دور کمر و باسن خود را با جدول سایزبندی تطبیق دهید تا در انتخاب سایز شلوار خود اشتباه نکنید.

جدول سایزبندی شلوار زنانه ایرانی

در ایران انواع لباس ها دارای اندازه های مشخصی هستند. وجه داشته باشید که در بررسی سایز بندی شلوارهای زنانه نباید صرفا به اعداد نهایی که نشان دهنده سایز هستند اکتفا کنید. اصولا سایز شلوار زنانه بر اساس سایز دور کمر تعریف می‌شود. اما اگر سایز باسن یا دور کمر شما بزرگتر از حد معمول باشد، باید سایز شلوار خود را بر اساس آن در نظر بگیرید.

سایز شلوار جین زنانه، اندازه فاق

یکی از قسمت هایی که باید در خرید آنلاین شلوار به آن توجه نمایید، اندازه فاق شلوار لی است. دلیل این که شلوار جین را به صورت جداگانه بررسی می کنیم گوناگونی فاق در این سبک شلوار هاست. به زمانی که شما می خواهید شلوار جین بخرید حتما باید اندازه فاق آن را در نظر بگیرید. انواع فاق شلوار زنانه را در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد:

انواع فاق شلوار زنانه

فاق بلند: شلوار با این فاق برای خانم های چاق یا خانم هایی که شکم برآمده ای دارند مناسب تر است.

فاق کوتاه: برای بانوانی که پاهایی کشیده دارند و یا لاغر اندام هستند مناسب است.

فاق متوسط: این مدل شلوار برای هر سایزی مناسب می باشد.

انواع فاق شلوار زنانه

سخن پایانی

در این مقاله مقادیر استاندارد سایز شلوار زنانه را معرفی کردیم و جدول سایزبندی شلوار زنانه را بررسی کریدم. حتما اطلاعات این مقاله را به دقت بخوانید تا خریدی راحت و مطمئن از آنلاین شاپ ها داشته باشید.

منبع