بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اقتصاد و بازار : بهترین انتخاب برای خرید اوره صادراتی در خاورمیانه
بهترین انتخاب برای خرید اوره صادراتی در خاورمیانه

بهترین انتخاب برای خرید اوره صادراتی در خاورمیانه

خرید اوره یکی از مهم‌ترین ترکیبات شیمیایی در صنعت کشاورزی و صنایع پتروشیمی به شمار می‌آید و یکی از محصولات کلیدی صادراتی در صنعت پتروشیمی کشورایران است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، در بازارهای جهانی مورد توجه قرار دارد.

خرید اوره صادراتی

کاربرد اوره صادراتی :

استفاده از انواع مختلف اوره در کشاورزی مزایای زیادی دارد. این مزایا بصورت کلی شامل موارد زیر است:

  • ✔️ افزایش بهره‌ وری محصولات:
  • اوره با محتوای بالای نیتروژن، به رشد سریع‌تر و بهتر گیاهان کمک می‌کند.

 

  • ✔️ تنوع و انعطاف پذیری در مصرف:
  • انواع مختلف اوره به کشاورزان امکان می‌دهد تا بر اساس نیازهای زمین و محصول خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

 

  • ✔️ کاهش هدررفت نیتروژن:
  • برخی از انواع اوره مانند اوره کوتد به کاهش هدررفت نیتروژن از طریق شسته شدن کمک می‌کنند.

 

  • ✔️ بهبود شرایط خاک:
  • برخی گریدهای اوره می‌توانند به بهبود خواص خاک کمک کنند.

 

انواع بسته بندی اوره

 انتخاب نوع مناسب اوره :

شما مشتری گرامی قبل از خرید اوره می بایست با توجه به نوع خاک ، نوع محصول و شرایط آب و هوایی محل کشت نسبت به انتخاب اوره مناسب اقدام نمایید به عناون مثال برای خاک های سبک با قابلیت جذب بالا پیشنهاد می شود از اوره پریل استفاده نمایید. در حالیکه برای خاک های سنگین تر اوره گرانول انتخاب بهتری است ، در مناطقی که بارندگی زیادی دارند استفاده از اوره کوتد توصیه می شود تا از شسته  شدن سریع نیتروژن جلوگیری نماید، به طور کلی می توان گفت انتخاب صحیح نوع اوره، نه‌تنها به افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به بهبود شرایط خاک و کاهش هدررفت نیتروژن نیز منجر شود.

 

درسهم فروش از بازار جهانی اوره ، ایران با کشورهایی مانند قطر، روسیه و ایالات متحده در حال رقابت است. از آنجا که اوره تولیدی در پتروشیمی‌های ایران با رعایت استانداردهای بین‌المللی تولید می شود و گاز طبیعی ایران که به عنوان ماده اولیه مصرفی در فرآیند تولید اوره استفاده می شود ارزان ، فراوان و با کیفیت است.

 

اوره صادراتی ایران از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخورداراست ، این موارد در کنار تولید انواع گرید اوره در ایران باعث شده است تا محصول اوره صادراتی ایران از قیمت مناسب و مزایای رقابتی و تنوع درمحصول برخوردار شود و در نهایت ایران بتواند سهم قابل توجهی از فروش در بازارجهانی اوره را به دست آورد و با افزایش تولید در واحدهای جدید پتروشیمی از جمله پتروشیمی هنگام ، در صدد افزایش سهم خود در بازار جهانی اوره برآید . اگرچه تحریم های بین المللی در سالهای اخیر دسترسی آزاد محصولات صنعت پتروشیمی ایران را به بازارهای جهانی تا حدودی دچار چالش نموده است واین مساله بخصوص در مبادلات مالی نمایان شده است.

 

اما محصولات صادراتی پتروشیمی های ایران با داشتن مزایای رقابتی فرآوان و با استفاده از راهکارها و استراتژی های مناسب پرداخت و حمل در زمان تحریم ، همچنان توانسته اند سهم قابل توجهی از مبادلات محصولات پتروشیمی در جهان را به خود اختصاص دهند و می توان با اطمینان گفت که مشتریان اوره صادراتی ایران در صورتیکه محصول اوره مورد نیاز خود را به واسطه مشاوران متخصص از تامین کنندگان معتبر تهیه نمایند از این بابت دچار مشکل نخواهند بود و می توانند اوره مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کوتاهترین زمان ممکن از کشور ایران تامین نمایند.

 

 

 

 

☑️ بازارهای هدف صادراتی اوره ایران :

ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتباطات تجاری با کشورهای مختلف، بازارهای هدف متنوعی برای صادرات اوره دارد. برخی از این بازارهای هدف اوره صادراتی ایران عبارتند از:

چین :

چین بزرگ‌ترین واردکننده اوره در جهان است. به دلیل نیازشدید به کودهای شیمیایی برای کشاورزی، بازار چین یکی از بهترین گزینه‌ها برای صادرات اوره ایران به شمار می‌آید مضاف بر اینکه ایران و چین روابط تجاری پایداری با یکدیگر دارند .

هند:

هند نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان جهانی اوره ، در نزدیکی ایران بازار مناسبی برای صادرات این محصول است. افزایش تولید محصولات کشاورزی و نیازروزافزون به اوره، فرصت‌های زیادی را برای پتروشیمی‌های ایرانی در کشور هند فراهم کرده است .

کشورهای آسیای مرکزی :

کشورهای آسیای مرکزی مانند ازبکستان و قزاقستان نیز از دیگر بازارهای هدف برای صادرات اوره ایران هستند. این کشورها به دلیل نیاز به بهبود کشاورزی و افزایش تولید مواد غذایی، به واردات اوره از ایران نیاز دارند.

ایالات متحده امریکا ، برزیل و امریکای جنوبی :

حجم بالای کشاورزی و نیاز مبرم به تولید مواد اولیه محصولات غذایی در امریکا ، برزیل ، امریکای جنوبی و افریقا و سهم بالای این کشورها در تولید محصولات کشاورزی مورد نیاز دنیا باعث شده است تا این کشورها نیاز بالایی به تامین اوره داشته باشند که اوره صادراتی ایران جزو بهترین گزینه ها برای تامین اوره در امریکا ، برزیل ، افریقا و امریکای جنوبی است . البته اینها تنها کشورهایی نیستند که خریدار اوره صادراتی ایران هستند، کشورهای اروپایی نیز از طریق ترکیه یکی از بازارهای خوب برای فروش اوره صادراتی ایران محسوب می شوند .

 

خرید اوره پتروشیمی شیراز

 

☑️ توصیه مهم برای خرید اوره صادراتی ایران :

برای خرید اوره صادراتی از ایران توصیه می کنیم به یک مورد بسیار مهم توجه داشته باشید ، هرچند ممکن است بنظر برسد ذکر این توصیه آنچنان ضروری نمی باشد اما تجربه گروه پترو ریت نشان داده است که با توجه داشتن به این توصیه ، قطعا خرید آسان تری از تولید کنندگان اوره در ایران خواهید داشت

 

مهمترین توصیه در مورد خرید اوره از ایران این است که قبل از اقدام به خرید اوره ، یک شخص یا گروه حرفه ای و مورد اعتماد که تخصص انجام این کار را داشته باشد ، را به عنوان نماینده خود در خرید اوره از پتروشیمی های ایران انتخاب کنید تا از انجام به موقع و بی نقص مراحل خریدتان اطمینان داشته باشید ، داشتن نماینده خرید مقیم درایران ، در کنارایجاد امنیت بالا در فرآیند خرید در نهایت منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه های شما خواهد شد.

 

بدیهی است بررسی و انجام مواردی از جمله پیشنهاد و انتخاب بهترین تامین کننده با توجه به شرایط مورد نیاز شما ، مذاکره در خصوص قیمت و شرایط قرارداد طبق نظر شما و پیگیری سریع و شفاف امور مربوط به خرید اوره و همچنین پیگیری و کنترل کلیه فرآیند مربوط به کیفیت وکمیت محصول اوره در زمان تحویل ، کنترل مستندات قانونی مورد نیاز قبل از بارگیری و در زمان حمل از محل پتروشیمی و ارسال به مقصد طبق شرایط توافق شده در قرارداد، پاره ای از وظایف نماینده مقیم در ایران خواهد بود که در نهایت می تواند ریسک های مربوط به خرید را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

 

 

پروفایل شرکت پترو ریت

 

 

گروه بازرگانی پترو ریت :

پتروریت با اشراف کامل بر کلیه امور مربوط به فرایند تامین و صادرات اوره از کشور ایران ، مفتخر است آمادگی خود را جهت انجام امور مربوط به خرید اوره صادراتی از ایران اعلام نماید . شما مشتری گرامی ، اگر در حال بررسی خرید اوره صادراتی ایران هستید ، با توجه به نوع مصرف و گرید اوره مورد نظر می بایست محصول اوره مربوط به پتروشیمی شیراز ، پتروشیمی کرمانشاه ، پتروشیمی پردیس ، پتروشیمی خراسان و یا پتروشیمی رازی را مورد بررسی قراردهید که در ادامه پس از توضیح مختصری ازگریدهای اوره تولیدی پتروشیمی های ایران ، به صورت مختصر در مورد محصول اوره هرکدام از پتروشیمی های ایران توضیح مختصری داده ایم.   اگر به توضیحات بیشتری در مورد هرکدام از پتروشیمی های ذکر شده نیاز داشتید با کلیک بر نام هر پتروشیمی و ورود به صفحه مربوطه به توضیحات بیشتری دسترسی خواهید داشت ، در نهایت اگر هنوز هم به توضیحات بیشتری نیاز داشتید از طریق لینک زیر با کازشناسان پتروریت در ارتباط باشید :

 

ارتباط با کارشناسان پتروریت : 09178446229  

 

منبع: https://petrorate.com/product/urea-export