UOMO IMMAGINE PITTI یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های مد و لباس در جهان است که سالی دو بار – زمستانی
وتابستان – در فلورانس، یکی از محبوب ترین پایتخت های مد جهان برگزار می شود. این رویداد در سال ۱۹۷۲ با هدف ارتقاء
صنعت مد ای تال یا و ارائه فرصت به طراحان براینمایشآخرینترند ها در مد مردانه تأسیس شد و از آن زمان به عنوان یکی از
مهمترین رویدادهای مد و فشن مردانه )پوشاک، کفش، و لوازم جانبی( شناخته می شود.
این نمایشگاه تخصصی ۱۶ بخش اصلی دارد:
.۱ Uomo Pitti بخش اصلی
.۲ Stores Up Pop بخش اکسسوری، لوازم آرایشی، تکنولوژی ها ی جیبی، عطر و ادکلن
.۳ Man A Like Just بخش اختصاصی لباس مردانه کالسیک
.۴ Make بخش صنایع دستی
.۵ Pop Eyeجدیدترین کالکشن های عینک
.۶ Buzz Fashion Latest Theبخشمحصوالت خالقانه در زمینه لباس و اکسسوری
.۷ Maschile Futuro نمایش تحوالت و تغییرات در طراحی و استایل لباس های رسمی مردانه
.۸ !Touch گلچینی از سبک های معاصر
.۹ Uomo Altro’L بخشلباس ها و اکسسور ی هایآوانگارد
.۱۰ USA The In Bornبخشمحصوالت برندهای برتر آمریکا
.۱۱ Unconventionalبخش نمایشمد آینده
.۱۲ Play Iبخشمجموعه های ورزشی مردانه
.۱۳ Panorama Urbanبخش مد کژوال
.۱۴ Factory Myنمایش محصوالت جدید و جسورانه کژوال و اسپورت
.۱۵ Work At Fashion بخش مخصوص شرکت هایی که در زمینه فشن خدمات ارایه میدهند
.۱۶ Open بخشلباس های بدون جنسیت
UOMO IMMAGINE PITTI به عنوان پل ارتباطی بین طراحان، برندها، خرده فروشان، و رسانه های مد عمل می کند.
برندها و طراحان معتبر از سراسر جهان در UOMO IMMAGINE PITTI حضور دارند. این شامل برندهایبزرگ مد
ایتالیاییو جهان ی، همچونGucci، Prada، Gabbana & Dolce، Versace، و غیره می شود .عالوه بر آن، بسیار یاز برندهای
نوپا و طراحان جوان ن یز فرصت دارند تا در اینرویداد شرکت کنند و کارهای خود را به نمایش بگذارند.
fair-point.com/event/pitti-immagine-uomo
wantedinrome.com/news/all-you-need-to-know-about-pitti-immagine-uomo-in- florence
www.uomo.pittiimagine.com