صفحه اصلی > بازارهای مالی : بهترین بازی های متاورس در سال 2024
بهترین بازی های متاورس در سال 2024

بهترین بازی های متاورس در سال 2024

در سال های اخیر، دیدگاه ما در مورد بازی های آنلاین به شدت تغییر کرده است. قبلاً بازی فقط به عنوان یک منبع سرگرمی در نظر گرفته می شد ، اما اکنون ابزاری برای کسب درآمد است. این اعتبار به بازی‌های متاورس و سایر نوآوری‌ها مانند مجموعه‌های NFT و فناوری بلاک چین تعلق می‌گیرد.

امروزه بازی‌های متاورس نه تنها موجب سرگرمی می‌شوند، بلکه به شما کمک می‌کنند تا با بازی کردن درآمد کسب کنید. مدل هایی مانند بازی برای کسب درآمد (P2E) و بازی های رایگان (F2P) همچنان به جذب مخاطبان در مقیاس گسترده ادامه می دهند. در این مقاله لیستی از بهترین بازی های متاورس را بررسی کرده ایم.

بازی متاورس به یک بازی آنلاین اطلاق می شود که به میلیون ها بازیکن اجازه می دهد تا در دنیای مجازی سه بعدی با یکدیگر تعامل داشته باشند. این بازی ترکیبی از دنیای مجازی، ارزهای دیجیتال، واقعیت افزوده، NFT و بلاک چین است. اکثر این بازی ها به طور گسترده از NFT و دیگر توکن های بلاک چین استفاده می کنند. در این بازی‌ها، شرکت‌کنندگان دارای آیتم‌های مجازی مانند املاک، اسلحه، اتومبیل و غیره هستند و توکن‌ها و NFT‌ها را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال بیت کوین اس وی (BSV) چیست؟

مالکونومی Mallconomy

معرفی Mallconomy انقلابی در متاورس به وجود آورد. این یک فروشگاه یک مرحله ای برای همه راه حل های متاورس و وب 3.0 است. اینجاست که برندها، سازندگان متاورس و دیگر سازندگان می‌توانند بیشترین بهره را از Mallconomy ببرند.

در مجموع، یک اقتصاد Gamefi پویا و همه جانبه ارائه می دهد. Mallconomy دنیایی از فرصت‌ها را به جامعه ارائه می‌کند. این پلتفرم امکان فعالیت در متاورس را برای همه فراهم می‌کند، از مالکانی که کسب‌وکارشان را مدیریت می‌کنند تا بازدیدکنندگانی که در حال کاوش در بازار هستند. با ویژگی‌های پیشرفته مانند Launchpad و برنامه پاداش، Mallconomy همچنان در حال رشد است و کار تیمی، نوآوری و پاداش‌های منصفانه را ارائه می‌کند.

دلیل محبوبیت

این یک فروشگاه یک مرحله ای برای همه راه حل های متاورس و وب 3.0 است.

این پلتفرم یک اقتصاد Gamefi پویا و همه جانبه ارائه می دهد.

دارای Launchpad و برنامه پاداش است.

گیاهان در برابر مردگان متحرک Plants Vs. Undead

این بازی چند نفره که بر اساس ژانر محبوب Plants vs. Zombies ساخته شده است بر همکاری و کار گروهی تاکید دارد. بازیکنان می‌توانند گیاهان دیجیتالی انحصاری با پشتوانه NFT و سایر دارایی‌های درون بازی را برای رقابت با سایر بازیکنان یا تکمیل وظایف خریداری کنند.

برای افزایش تعداد گیاهان، هر کاربر می تواند بذر خود را بکارد. کاربران می توانند کالاها و خدمات را در بازار داخلی پلتفرم مبادله کنند، از جمله گیاهان و دانه ها. بازیکنان باید از “Mother Tree” خود در برابر زامبی های مهاجم و سایر تهدیدها با استفاده از گیاهان زامبی جنگی خود در بازی که در جهان “Planet Plants” قرار دارد، دفاع کنند.

دلیل محبوبیت

اعضای دنیای کشاورزان کارت های عضویتی دریافت می کنند که به آنها امکان دسترسی به خرید ابزار اضافی را می دهد.

بازیکنان می توانند با ارسال توکن های PVU، توکن های NFT را با دوستان خود مبادله کنند.

همچنین بخوانید : ارز دیجیتال انکر (ANKR) چیست و چگونه کار می کند؟

این یک بازی جذاب است که در آن می‌توانید از مزرعه‌های بازیکنان دیگر دیدن کنید و برای کسب منابع با آنها رقابت کنید، اما همچنین باید از مزرعه خود محافظت کنید.

 همسایه من آلیس My Neighbor Alice

در My Neighbor Alice، بازی‌ای که می‌توانید به صورت رایگان بازی کنید و برای بازی پول دریافت کنید، می‌توانید آواتارها و سایر آیتم‌های درون بازی خود را شخصی‌سازی کنید.

فناوری بلاک چین از طریق بازی چند نفره My Neighbor Alice برای میلیون ها گیمر در سراسر جهان قابل دسترسی است.

جزایر مجازی به همراه اشیاء جالب و جدید قابل خریداری و مالکیت برای هر کسی است. هر کسی می تواند جزایر مجازی بخرد و مالک شود.

دلیل محبوبیت

توکن آلیس به‌عنوان ابزار اصلی مبادله بازی عمل می‌کند و بازیکنان را قادر می‌سازد تا NFT‌ها را معامله کنند، زمین بخرند، و از ویژگی‌های DeFi مانند سهام گذاری، بازخرید و وثیقه‌سازی استفاده کنند.

در بازی، بازیکنان می توانند نقشه های مجازی را از آلیس یا بازار خریداری کنند. تعداد محدودی زمین نیز وجود دارد که هر کدام با یک توکن NFT ارائه داده می شوند.

برای ارتباط با سایر گیمرها در بازی، هر بازیکن یک آواتار دارد. با استفاده از دارایی ها، بازیکنان می توانند آواتار خود را بیشتر تغییر دهند.

دنیای فارمرها Farmers World

این یکی از بازی های متاورس است که بر بستر پلتفرم بلاک چین WAX اجرا می شود. هر کسی می تواند با ثبت نام و داشتن کیف پول WAX در این بازی شرکت کند.

با بازی Framers World، می‌توانید توکن‌های درون بازی Wood (FWW)،  Food (FWF) و Gold (FWG) کسب کنید. همچنین می‌توانید در فعالیت‌های مختلفی مانند تعامل با فارمرهای دیگر، کشف منابع، انجام فعالیت‌های ماینینگ و غیره شرکت کنید. علاوه بر این، این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد تا با تهیه تجهیزات ماینینگ ویژه، طلا استخراج کنید.

به غیر از فارمرها، شخصیت های دیگری نیز در بازی وجود دارد که شامل گاوهای نر، گاوهای شیری، بچه گوساله ها، گوساله ها، جوجه ها و هیولاهای جنگل هستند. شما می توانید در این بازی با فروش حیوانات مزرعه و غذا در بازار و یا مبادله منابع برای سود کسب درآمد کنید.

دلیل محبوبیت

این بازی بر اساس تمرکززدایی کار می کند. به شما مالکیت کامل بر درآمد و جوایزتان می دهد.

دارای عناصر بازی همه جانبه مانند پرورش حیوانات، مراقبت از زمین و ساختن سازه ها است.

این بازی پتانسیل درآمد بالایی دارد. بنابراین، انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری است.

اکسی اینفینیتی Axie Infinity

اکسی اینفینیتی یکی از بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد است و طرفداران زیادی دارد. این بازی به محبوب ترین بازی Play-to-Earn در طول همه گیری تبدیل شد زیرا بسیاری از بازیکنان با بازی Axie Infinity امرار معاش می کردند.

برای انجام بازی، ابتدا باید سه Axies را از Axie Marketplace خریداری کنید. هر Axie دارای ویژگی های متمایز است که نقش جنگی آنها را تعیین می کند. با پیشرفت در بازی، توکن های Smooth Love Potion (SLP) را به عنوان ارز دیجیتال درون بازی دریافت می کنید. ساده ترین راه برای به دست آوردن توکن های SLP، اتمام ماموریت های روزانه و ماموریت های PvE و شرکت در نبردهای Player vs Player است.

دلیل محبوبیت

از طریق نبرد در بازی و معامله توکن ها در بازار کسب درآمد بالایی خواهید داشت.

دامنه تحولات آینده و گسترش ویژگی های آن بسیار زیاد است.

به عنوان یکی از بازی های اولیه و محبوب P2E، نقشی کلیدی در پذیرش بازی های متاورس ایفا کرد.

اسپلینترلندز Splinterlands

این یکی از برترین بازی های متاورس موجود در بازار است و بر بستر بلاک چین Hive ساخته شده است. بازی رایگان است. اما، اگر به دنبال کسب درآمد هستید، باید کتاب طلسم Summoner را از بازار آن خریداری کنید.

واحد پول بومی این بازی Dark Energy Crystals (DEC) نام دارد. وقتی کتاب Summoner را می‌خرید، می‌توانید شروع به بازی و کسب توکن‌های DEC کنید. شما می توانید دو نوع بازی را در Splinterlands بازی کنید، فرمت نبرد و کارت های قابل بازی، و با برنده شدن در جنگ ها و ماموریت های روزانه پاداش کسب کنید.

دلیل محبوبیت

بازی Splinterlands آسان است و در عین حال از نظر طراحی هنری جذاب است.

بازی دارای نبردهای جالب و سریعی است که تنها چند دقیقه طول می کشد.

جامعه فعال و پتانسیل کسب درآمد خوبی دارد.

بازی شفاف است و بر اساس تمرکززدایی کار می کند.

ایلوویوم Illuvium

ایلوویوم یکی دیگر از بازی‌ها برای جمع‌آوری موجودات NFT و نبرد خودکار است که بر بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این بازی متشکل از موجودات مرموزی به نام Illuvials است. بازیکنان برای کسب جوایز باید ایلوویال های قوی را جمع آوری کنند.

بازی Illuvium دارای بهترین و جذاب ترین گرافیک به همراه گزینه بازی برای کسب درآمد است. این یک بازی ماجراجویی RPG جهان باز است و معاملات غیرمتمرکز، ناشناس و امن را ارائه می کند.

با داشتن اختیار نگهداری واقعی از دارایی های خود، شما اختیار جمع آوری و ترید NFT ها را در بازار مورد نظر خود خواهید داشت. گیمرها می‌توانند با بازی در کوئست‌های PVE و انجام کارهای دیگر، توکن‌های ILV را به عنوان جوایز درون بازی کسب کنند.

دلیل محبوبیت

بازی Illuvium همه جانبه و سرگرم کننده است.

ویژگی‌های بازی‌های محبوبی مانند Pokeman، Nintendo، و Tactics Teamfight Games را ترکیب می‌کند.

زمینه توسعه و گسترش پروژه وجود دارد.

سندباکس The Sandbox

وقتی صحبت از بهترین بازی های متاورس به میان می آید، Sandbox اغلب جایگاه اول را به خود اختصاص می دهد. سندباکس شامل چندین بازی غیرمتمرکز play-to-earn مبتنی بر جامعه است که بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده اند.

پلتفرم بازی به کاربران امکان بازی، ایجاد و کسب درآمد از دارایی های Voxel و همچنین تجربه بازی را می دهد. دارایی های Voxel پیکسل های سه بعدی هستند که برای ایجاد آیتم های دیجیتالی سه بعدی استفاده می شوند. در این پلتفرم، بازیکنان می‌توانند دارایی‌های دیجیتال ایجاد کنند، آن‌ها را به NFT تبدیل کرده و در بازار بفروشند تا سود کسب کنند.

سند SAND، یک توکن ERC-20، توکن بومی سندباکس است. اگر علاقه‌مند به هنر هستید، می‌توانید آثار هنری خلق کنید. یا اگر بیشتر به طراحی بازی علاقه دارید، می توانید بازی بسازید و آنها را در Sandbox متاورس بفروشید.

دلیل محبوبیت

سندباکس به بازیکنان این امکان را می دهد که بدون دانش کدنویسی بازی طراحی کنند.

این پلتفرم حقوق حاکمیتی را به دارندگان توکن SAND ارائه می دهد و بر اساس تمرکززدایی کار می کند.

کاربران می توانند مالکیت کامل بر دارایی های خود داشته باشند و این پلتفرم روش های مختلفی را برای کسب درآمد ارائه می دهد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

منبع