صفحه اصلی > اقتصاد و بازار : ارزان‌ترین تولیدی مانتو عمده در تهران معرفی شد!

ارزان‌ترین تولیدی مانتو عمده در تهران معرفی شد!

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فکری افرادی که در حوزه فروش انواع مانتو و پوشاک زنانه فعالیت دارند یا کسانی که می‌خواهند به‌زودی یک فروشگاه عرضه مانتو راه‌اندازی کنند، پیداکردن ارزان‌ترین و معتبرترین تولیدی مانتو در تهران است. تعداد زیادی تولیدی پوشاک زنانه در تهران وجود دارند که باکیفیت‌ترین و متنوع‌ترین مدل‌های مانتو را به‌صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می‌دهند؛ اما خرید مانتو عمده باکیفیت و مرغوب با قیمت ارزان، به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و جذب مشتریان بیشتر کمک زیادی می‌کند. در این مطلب قصد داریم که ارزان‌ترین تولیدی مانتو عمده در تهران را معرفی کنیم.

معرفی کیمک مانتو، ارزان‌ترین تولیدی مانتو در تهران

کیمک مانتو به‌عنوان ارزان‌ترین تولیدی مانتو عمده در تهران فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده‌است‌‌. این تولیدی ابتدا در طبقه همکف یکی از ساختمان‌های صباشهر واقع در شهریار تهران قرار داشت؛ اما با افزایش حجم سفارشات در سال 1392 به یک محیط بزرگ‌تر انتقال پیدا کرد.

بین سال‌های 1395 تا 1397 حجم سفارشات این تولیدی معتبر به‌حدی بالا رفت که کارگاه دوم نیز افتتاح شد. فروشگاه اینترنتی تولیدی کیمک نیز در سال 1399 راه‌اندازی شد تا مشتریان از سراسر ایران بتوانند به‌راحتی و به‌صورت آنلاین برای خرید عمده  و شومیز عمده اقدام کنند.

افزایش تقاضا برای خرید عمده مانتوهای تولیدشده در کیمک باعث شد که شرکت تولیدی کیمک نیز در سال 1402 احداث شود. درحال‌حاضر این تولیدی به‌عنوان معروف‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدی پوشاک زنانه در تهران شناخته می‌شود و روزانه قادر است بیش از 1000 عدد سفارش را آماده کند.

مشتریان این تولیدی قبل از خرید مانتو می‌توانند از مشاوران فروش مجرب آن مشاوره رایگان دریافت و براساس نیاز خود مناسب‌ترین محصولات را خریداری کنند. امکان مرجوع‌کردن مانتوهای خریداری‌شده تا سه روز پس از خرید یکی از مهم‌ترین مزایای تولیدی کیمک مانتو محسوب می‌شود و نشان از کیفیت بالای محصولات این تولیدی دارد. این تولیدی علاوه‌بر فروش عمده مانتو، در زمینه فروش عمده هودی زنانه، کت زنانه، پافر زنانه و کاپشن زنانه نیز فعالیت دارد.

ارزان‌ترین تولیدی مانتو در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

فروشندگان پوشاک زنانه و بوتیک‌هایی که در زمینه فروش مانتو مشغول فعالیت هستند، ابتدا باید با ویژگی‌های ارزان‌ترین تولیدی مانتو عمده در تهران آشنا شوند تا بتوانند از بین تعداد زیادی تولیدی موجود در تهران، مناسب‌ترین گزینه را برای خرید عمده مانتو انتخاب کنند. در ادامه این بخش با ویژگی‌ها تولیدی کیمک مانتو آشنا خواهید شد:

فروش عمده انواع مانتو با قیمت اقتصادی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ارزان‌ترین تولیدی مانتو در تهران این است که مدل‌های مختلف مانتو را با قیمت ارزان و اقتصادی به مشتریان خود عرضه می‌کند‌؛ این ویژگی باعث می‌شود که هزینه‌های نهایی خرید برای مشتریان به میزان قابل‌توجهی کاهش و میزان فروش آن‌ها افزایش یابد‌. فروشندگان و مغازه‌دارانی که مانتو عمده را با قیمت ارزان و منصفانه خریداری می‌کنند، هنگام فروش مانتو سود بیشتری به‌دست می‌آورند؛ به همین دلیل خرید عمده مانتو با قیمت ارزان طرف‌داران زیادی دارد.

ارائه متنوع‌ترین مدل‌های مانتو

یکی دیگر از ویژگی‌های ارزان‌ترین تولیدی مانتو در تهران ارائه متنوع‌ترین مدل‌های مانتو اداری، مجلسی و اسپرت در سایزهای مختلف به مشتریان است. مانتوهایی که در این تولیدی به‌صورت عمده به‌فروش می‌رسند، طرح‌ها و مدل‌های جدیدی دارند و براساس نیاز مشتریان دوخته می‌شوند. مشتریانی که به فروشگاه‌ها و مغازه‌های مانتوفروشی مراجعه می‌کنند، همواره به خرید مانتوهای جدید و متنوع تمایل بیشتری دارند. هرچه تنوع محصولات یک فروشگاه بیشتر باشد، سلایق بیشتری را پوشش می‌دهد‌.

تولید مانتو با بهترین کیفیت دوخت

توجه به کیفیت دوخت مانتو در زمان خرید عمده این محصول از ارزان‌ترین تولیدی مانتو در تهران اهمیت بسیار زیادی دارد. هرچه کیفیت دوخت بالاتر باشد، مانتو پس از چند بار شست‌وشو کیفیت اولیه خود را از دست نمی‌دهد و دفرمه نمی‌شود. تمام مانتوهایی که توسط خیاط‌های ماهر تولیدی کیمک مانتو دوخته و به مشتریان عرضه می‌شوند، کیفیت دوخت بالایی دارند و فرم آن‌ها بعد از پوشیدن بسیار زیبا و شکیل دیده می‌شود.

فروش عمده مانتو با تخفیف‌های ویژه

ویژگی دیگری که تولیدی کیمک مانتو را به ارزان‌ترین تولیدی مانتو در تهران تبدیل کرده این است که مانتوهای این تولیدی با تخفیف‌های ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. مشتریان هنگام ثبت سفارش برای خرید عمده مانتو می‌توانند از گزینه تخفیف‌های ویژه استفاده کنند و هنگام فروش مانتو در فروشگاه یا مغازه خود سود بیشتری به‌دست بیاورند. جالب است بدانید که تخفیفات تولیدی کیمک پلکانی هستند؛ یعنی هرچه حجم سفارشات بالاتر برود، به همان نسبت درصد تخفیفات نیز بیشتر می‌شود.

استفاده از مرغوب‌ترین پارچه‌ها برای دوخت مانتوها

در تولیدی کیمک مانتو برای دوخت مدل‌های مختلف مانتو از مرغوب‌ترین پارچه‌ها استفاده می‌شود. هرچه جنس پارچه مانتو باکیفیت‌تر باشد، دوام و ماندگاری مانتو نیز بیشتر خواهد شد. پارچه‌های مرغوب پس از چند بار شست‌وشو تغییر رنگ نمی‌دهند و زود چروک نمی‌شوند. تمام مشتریانی که برای خرید عمده مانتو از این تولیدی اقدام کرده‌اند، از کیفیت پارچه‌های به‌کاررفته برای دوخت مانتوها رضایت کامل دارند.

تولید انواع مانتو در رنگ‌بندی‌های متنوع

ویژگی‌ دیگر تولیدی کیمک به‌عنوان ارزان‌ترین تولیدی مانتو در تهران این است که انواع مختلف مانتوهای مجلسی، اداری و اسپرت را در رنگ‌بندی‌های متنوع تولید می‌کند و به‌صورت عمده به‌فروش می‌رساند. برای افرادی که قصد خرید عمده مانتو برای عرضه در فروشگاه یا مغازه خود را دارند، تنوع رنگ‌بندی مانتو اهمیت زیادی دارد؛ زیرا با ارائه مدل‌های مختلف مانتو رضایت مشتریان جلب خواهد شد. هرچه رنگ‌بندی مانتوهای یک فروشگاه متنوع‌تر باشد، مشتریان فروشگاه نیز بیشتر خواهند شد.

خرید عمده مانتو با ارزان‌ترین قیمت از تولیدی کیمک مانتو

در این مطلب ارزان‌ترین تولیدی مانتو عمده واقع در غرب تهران را معرفی کردیم و ویژگی‌های آن را توضیح دادیم. در هرجای ایران که هستید، برای خرید عمده مانتو از کیمک مانتو به‌عنوان ارزان‌ترین تولیدی مانتو در تهران ابتدا باید وارد فروشگاه اینترنتی این تولیدی شوید؛ سپس از بین مانتوهای متنوع ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی کیمک محصولات موردنظر خود را انتخاب و درصورت نیاز با مشاوران فروش مشورت کنید.

سپس با پشتیبانی کیمک مانتو برای دریافت آخرین موجودی محصولات موردنظر خود تماس بگیرید. برای ثبت سفارش باید هزینه خرید را به‌صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت سایت کیمک مانتو پرداخت کنید. تیم تولیدی کیمک مانتو در اولین فرصت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارشات شما را آماده و به آدرس شما ارسال می‌کنند.