بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > استایل و فشن : ست کردن کت تک مردانه

ست کردن کت تک مردانه


داشتن کت تک مردانه برای آقایان بسیار ضروری است؛ چون می‌توانند آن را در اغلب موقعیت‌ها و مراسم رسمی و غیررسمی استفاده کنند. اما برای خوش‌استایل‌بودن خرید کت مردانه به‌تنهایی کافی نیست و باید بدانید آن را چطور و با چه لباس و چه رنگ‌هایی ست کنید که البته این کار دشواری نیست؛ کافیست این مقاله را بخوانید تا بهترین روش های ست کردن کت های اسپرت مردانه را یاد بگیرید. ترفندهایی که در این متن به شما می‌گوییم را کمتر کسی به شما خواهد گفت.

۱- ست تی‌شرت و کت تک

بعضی از افراد فکر می‌کنند که زیر کت تک فقط باید پیراهن بپوشند که این تصور اشتباهی است و درواقع می‌توان با یک ست کت تک و تی‌شرت استایلی جذاب و گیرا داشت. تی‌شرت یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های لباس مردانه است. این لباس به‌دلیل تنخور راحت و تنوع رنگ و جنس، طرف‌داران زیادی دارد. خبر خوب اینکه تی‌شرت‌پوشان نیز می‌توانند با استفاده از تی‌شرت و کت تک یک استایل عالی برای اغلب فصل‌ها داشته باشند.

نکته مهم درخصوص ست‌ کردن تی‌شرت با کت تک این است که ترکیب درست را حفظ کنید. درواقع، پوشیدن کت تک به آقایان وقار خاصی می‌دهد که نباید آن را با یک ترکیب نادرست از بین ببرند. بنابراین، هنگام خرید بهترین روش های ست کردن کت تک مردانه با تی‌شرت باید به رنگ و مدل تی‌شرت دقت زیادی داشته باشید.

بهترین رنگ‌های تی‌شرت برای ست کردن با کت تک

رنگ یا رنگ‌های خاصی مختص ست تیشرت و کت تک وجود ندارد؛ درکل، باید متناسب با هر رنگ کت، تی‌شرت همخوان با طیف رنگی آن را بپوشید. تی‌شرت‌ مردانه سفید، آبی، طوسی، یاسی و… انتخاب‌های مناسبی هستند. همچنین می‌توانید از ترکیب رنگ‌های روشن، خنثی و تیره استفاده کنید. برای مثال، اگر رنگ کت‌ تک روشن است، تی‌شرت‌هایی با رنگ تیره و خنثی انتخاب بهتری است و ظاهرتان را بی‌روح نمی‌کند. پوشیدن تیشرت‌های رنگ جیغ همراه با کت تک ظاهر جذابی ندارد.

بهترین مدل تی‌شرت برای ست کردن با کت تک

توصیه می‌کنیم از تی‌شرت یقه‌گرد یا یقه هفت برای ست کردن با کت تک استفاده کنید؛ چراکه تی‌شرت‌های یقه‌دار با هر مدل کتی ست نمی‌شوند. تی‌شرت‌های یقه‌گرد برای افراد با شانه‌های افتاده بسیار مناسب است؛ چون شانه آن‌ها را پهن‌تر نشان می‌دهد. خبر خوب اینکه قیمت بهترین روش های ست کردن کت تک مردانه همراه با تی‌شرت چندان بالا نیست.

۲- ست کت تک و شلوار پارچه‌ای یا کتان

کت تک را می‌توان با شلوار پارچه‌ای، کتان و جین ست کرد و به همین دلیل نیز آقایان علاقه زیادی به خرید کت تک مردانه دارند. البته توجه به رنگ‌بندی و مدل شلوار بسیار مهم است. برای شلوارهای کتان یا پارچه‌ای باید به رنگ شلوار اهمیت زیادی بدهید. به‌طورکلی، خرید کت تک مشکی مردانه انتخاب هوشمندانه‌ای است؛ چراکه با هر رنگ شلواری ست می‌شود. درادامه، چند ترکیب رنگی جذاب که در خرید بهترین روش های ست کردن کت تک مردانه به دردتان می‌خورد را بیان کرده‌ایم.

  • کت تک سرمه‌ای با شلوارهای رنگ خاکی، بژ، کرم و طوسی رنگ‌بندی جذابی است.
  • کت تک خاکستری یا طوسی را با شلوار رنگ سرمه‌ای، آبی‌ تیره و مشکی ست کنید.
  • کت تک مشکی مردانه با هر رنگی ست می‌شود؛ اما ترکیب آن با شلوار رنگ خاکستری یا طوسی بسیار جذاب خواهد بود و برای مراسم رسمی و عزاداری مناسب است.
  • اگر شلوار رنگ روشن مانند کرم می‌پوشید، آن را با کت تک مشکی ست کنید.
  • کت تک مردانه طوسی یا آبی روشن برای ست کردن با شلوار پارچه‌ای یا کتان سرمه‌ای انتخاب بسیار خوبی است.

۳- ست کت تک و شلوار جین

ترکیب شلوار جین و کت تک یکی از بهترین روش های ست کردن کت تک مردانه است. البته باید در رنگ و مدل شلوار جین و کت تک دقت زیادی داشته باشید. با انتخاب یک کت اسپرت مردانه و ترکیب آن با شلوار جین مناسب، فردی باهوش، پرانرژی و باکلاس به نظر خواهید رسید. توجه داشته باشید که شلوارهای بسیار گشاد و نامرتب ترکیب زیبایی ایجاد نمی‌کند و استایل باوقاری را که با کت تک به‌دست می‌آورید، از بین می‌برد. بنابراین اگر می‌خواهید شلوار جین زاپ‌دار و پاره بپوشید، فکر پوشیدن کت تک همراه با آن را از سرتان بیرون کنید. درکل، شلوار جین جذب یا معمولی با رنگ تیره‌تر از کت انتخاب مناسبی است.

قیمت کت اسپرت مردانه در ایمالز

۴- ست کردن کت مردانه با کراوات

استایل ست کت تک با شلوار پارچه‌ای، کتان یا حتی جین همراه با کراوات جذابیتی دوچندان دارد. البته نیاز به گفتن نیست که درصورت داشتن چنین استایلی حتما برای زیر کت تک پیراهن مردانه دکمه‌دار بپوشید. نکته مهم در خرید بهترین روش های ست کردن کت تک مردانه با کراوات این است که ترکیب رنگ را حفظ کنید.

بهتر است رنگ کراوات با یکی از اجزای استایل‌تان، پیراهن، کت یا شلوار همخوانی داشته باشد؛ بنابراین در خرید کت تک مردانه و کراوات به این موضوع اهمیت بدهید. بهتر است ست کت تک مردانه ترکیب دو رنگ باشد. بیشتر از دو رنگ ظاهرتان را شلخته نشان می‌دهد و هم‌رنگ‌بودن تمام اجزای استایل‌ نیز جلوه‌ای بی‌روح دارد. می‌توانید به‌جای کراوات از شال گردن نیز استفاده کنید.

کفش مناسب برای کت تک

در تمام استایل‌های کت تک مردانه باید به انتخاب کفش مناسب اهمیت زیادی بدهید. انتخاب کفش به سایر اجزای استایل‌تان بستگی دارد. اگر زیر کت تک پیراهن می‌پوشید، پس تیپ شما رسمی است و باید یک کفش رسمی استفاده کنید.

در بهترین روش های ست کردن کت تک مردانه با کفش مناسب باید نوع شلوار انتخابی‌تان را هم در نظر بگیرید. برای استایل‌های همراه با تی‌شرت یا شلوار جین، پوشیدن کفش‌های کتانی و اسپرت مناسب است. دقت کنید برای استایل اسپرت حتما یک کت اسپرت مردانه بپوشید.

قیمت کت تک مردانه در ایمالز

مروری بر برخی از بهترین ست‌های کت تک

در این مقاله، چند استایل جذاب با کت تک را بیان کردیم. کت تک یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های لباس مردانه است که با انواع پیراهن، تی‌شرت‌های یقه‌گرد و یقه‌هفت ست می‌شود. همچنین می‌توانید همراه آن شلوار پارچه‌ای، کتان یا جین بپوشید و استایلی رسمی یا غیررسمی داشته باشید. شلوار جین و تی‌شرت همراه با کت تک استایل شما را غیررسمی می‌کند. برای اطلاع از قیمت بهترین روش های ست کردن کت تک مردانه ازجمله قیمت کت تک مردانه، قیمت کفش مردانه، تی‌شرت و… می‌توانید به سایت ایمالز مراجعه کنید. این سایت شما را به صدها فروشگاه عمده و خرده لباس می‌برد تا با دسترسی آسان به کالاها و قیمت‌های‌شان خریدی ایدئال را تجربه کنید.

منبع