صفحه اصلی > سبک زندگی : در جشن تولد 50 سالگی ویکتوریا بکهام

در جشن تولد 50 سالگی ویکتوریا بکهام


ویکتوریا بکهام با تاخیر تولدت مبارک! اوایل این هفته طراح مد و Spice Girl سابق 50 ساله شد و این ستاره تولد خود را با یک مهمانی اختصاصی در لندن جشن گرفت. برای نشان دادن این نقطه عطف بزرگ، بکهام از خانواده خود – شوهر دیوید بکهام و فرزندان بروکلین، رومئو، کروز و هارپر – و چند تن از دوستان نزدیک خود دعوت کرد تا این روز خاص را جشن بگیرند. در لیست مهمانان؟ همکارهای او در Spice Girls Mel C، Mel B، Emma Bunton و Geri Halliwell و همچنین ستارگان دیگری مانند تام کروز، اوا لونگوریا، سلما هایک، و Rosie Huntingon-Whiteley.

این مهمانی در Oswald's، یک باشگاه اعضای خصوصی در لندن برگزار شد – و مطمئناً به نظر یک مراسم جشن باورنکردنی بود. در یک نقطه، هر پنج Spice Girls حتی برای اجرای کوتاهی از موفقیت بزرگ خود، “Stop” روی صحنه رفتند.

محتوای اینستاگرام

این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.

البته همه میهمانان هم لباس بی عیب و نقصی پوشیده بودند. این ادویه شیک است، بالاخره یک کد لباس شیک در عمل وجود داشت. خود بکهام یک لباس مجلسی سبز نعنایی خالص به تن داشت که رمانتیک و اثیری بود. بکهام ها همگی با کراوات مشکی پوشیده بودند – هارپر با لباس ابریشمی سفید و برادران و پدرش با لباس های تاکسی سیاه و سفید. در همین حال، مهمانان VIP، همگی بهترین طرح‌های ویکتوریا بکهام را به تن کردند: ایوا لونگوریا یک لباس مشکی با جزئیات توری پوشیده بود، در حالی که هانتینگتون وایتلی لباس صورتی کم‌رنگ را انتخاب کرد. مثل یک فشن شوی مینی وی بی بود.





منبع