بر اساس گزارشها، ایکس در حال بررسی راهاندازی یک برنامه تلویزیونی به نام ایکس تیوی (X TV) است که مستقیما با غولهایی مانند یوتیوب به رقابت خواهد پرداخت.
هنوز تاریخ دقیق عرضه ایکس تیوی به صورت عمومی اعلام نشده است. با این حال، ایکس به کاربران خود اطمینان داده است که این برنامه تلویزیونی به زودی برای اکثر تلویزیونهای هوشمند در دسترس خواهد بود.
کاربران ایکس قادر خواهند بود از طریق این اپلیکیشن، ویدیوها را از گوشیهای هوشمند خود به صفحه بزرگتر تلویزیون منتقل کنند. این قابلیت، شبیه به امکاناتی است که پیشتر توسط گوگل و آمازون هم ارائه شده است.
برای آمادگی جهت عرضه ایکس تیوی، پلتفرم ایکس با شرکای برجستهای همکاری کرده است. نکته جالب توجه دیگر، بررسی امکان گنجاندن تبلیغات در ایکس تیوی است.
قرار دادن تبلیغات در این سرویس میتواند برای حوزههایی مانند ارزهای دیجیتال که به دنبال تبلیغ محصولات و خدمات خود در رسانهها هستند، مفید باشد.
راهاندازی ایکس تیوی نشاندهنده تلاش ایلان ماسک برای تبدیل اپلیکیشن ایکس به یک پلتفرم چندمنظوره است. میزان تعامل بالای کاربران با ایکس در ماههای اخیر، نویدبخش عملکرد خوب ایکس تیوی در صورت راهاندازی است. تنها در ۳۰ روز گذشته، کاربران ایکس ۲۳ میلیارد دقیقه ویدیو در این پلتفرم تماشا کردهاند.
پلتفرم ایکس پیشتر با معرفی سرویس ایمیل XMail، رقابت خود با جیمیل، سرویس ایمیل گوگل را آغاز کرده بود.