صفحه اصلی > اقتصاد و بازار : بهترین هدیه شب یلدا | معرفی 7 کادو جذاب برای شب یلدا

بهترین هدیه شب یلدا | معرفی 7 کادو جذاب برای شب یلدا

در سراسر ایران مردم شب یلدا را با شب‌نشینی در کنار خانواده و اقوام جشن می‌گیرند. افراد با تهیه هدیه‌های کوچک بزرگ عشق و علاقه‌شان به یکدیگر را نشان می‌دهند. همچنین این مناسبت بهانه‌ای شده است تا مدیران بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به پاس تشکر از پرسنل خود، هدایای نفیسی به آن‌ها تقدیم می‌کنند. بااین‌وجود بسیاری از افراد درباره انتخاب هدیه شب یلدا دچار تردید هستند. چه کادویی برای این شب مناسب و برای افراد دلپذیرتر است؟ اگر شما هم با این سوال مواجه شدید، نگران نباشید. در این مطلب قصد داریم بهترین هدیه شب یلدا را به شما معرفی کنیم. بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید بدون چالش برای اعضای خانواده یا همکارانتان هدیه‌ای مناسب و درخور تهیه کنید.

۱. ست مدیریتی؛ پرکاربرد‌ترین هدیه برای شب یلدا

یلدا بهانه‌ای برای تشکر از پرسنل و عزیزانمان است. به‌همین خاطر بیشتر سازمان‌ها به مناسبت بلندترین شب سال به اعضای شرکت خود هدایایی تقدیم می‌کنند. اگر به‌دنبال یک هدیه لوکس و باارزش برای پرسنل یا مدیران هستید، ست‌های مدیریتی بهترین و پرکاربردترین هدیه شب یلدا است. ست‌های مدیریتی شامل جاسوئیچی، روان نویس و سالنامه می‌شوند. این هدیه نشان‌دهنده ارزش و احترام به همکاران و مدیرانتان خواهد بود.

البته شما می‌توانید برای اعضای خانواده نیز این ست‌ها را تهیه کنید. سالنامه یک دفتر شکیل و جذاب با جلد چرمی است که می‌توان برنامه‌های روزانه، قرار ملاقات‌ها، تولد‌ها یا خاطرات سال پیش‌رو را در آن ثبت کرد. استفاده دیگر این هدایا برای تبلیغات است. با استفاده از ست مدیریتی تبلیغاتی به شرکت‌های دیگر، حسن نیت خود را ثابت کنید و در آینده‌ای نه چندان دور از همکاری با آن‌ها لذت ببرید.

۲. طلا ؛ باارزش‌ترین کادو شب چله برای عزیزانتان

طلا یکی از باارزش‌ترین هدایای شب یلدا شناخته می‌شود. شما می‌توانید برای کارمندان، خانواده یا دوستانتان طلا بخرید. هر ساله طراحان طلا و جواهر در شب یلدا این اشیای قیمتی را به اشکالی همچون انار و هندوانه طراحی می‌کنند. خوشبختانه انواع دستبند، گردنبند، انگشتر و گوشواره با طرح‌های جذاب یلدایی در سراسر طلافروشی‌های کشور وجود دارند.

شما می‌توانید یک باکس زیبا تهیه کنید. داخل باکس پوشال قرمز یا سبز بریزید. طلا را در مرکز جعبه قرار دهید. اطراف جعبه را با وسایلی همچون تقویم رومیزی به رنگ سبز، یک ماگ قرمز و شکلات پر کنید. اگر برای همسرتان این هدیه را تهیه کرده‌اید، روز سالگرد ازدواج و تولد او را با یک قلب کوچک زیبا روی تقویم می‌توانید مشخص کنید.

۳. با تهیه باکس هدیه با میوه و آجیل، سفره شب یلدا را خوشمزه‌تر کنید

هدیه شب یلدا می‌تواند یک جعبه پر از خوراکی‌های خوشمزه باشد. برای تهیه این هدیه خلاقانه و خوشمزه یک جعبه تهیه کنید. جعبه‌های متوسط و بزرگ چوبی و مقوایی وجود دارند که مناسب این ایده هستند. باکس را تمیز کنید و یک روکش تمیز داخل آن قرار دهید. میوه‌های تزیین شده و آجیل‌های خوش‌رنگ را با خلاقیت خودتان داخل جعبه بچینید. کنار جعبه می‌توانید یک تقویم کوچک یا یک سررسید اروپایی قرار دهید. این محصولات در رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند. به‌این‌ترتیب برای هر سن و سلیقه‌ای می‌توانید گزینه‌ای مناسب انتخاب کنید. روی اولین برگه احساسات و هر آنچه می‌خواهید را برای شخص مورد‌نظر بنویسید. بدین شکل علاقه و محبت خود به دیگران را بهتر ابراز خواهید کرد.

۴. کتاب حافظ ؛ سنتی‌ترین هدیه به عزیزان در آخرین شب پاییز

در گذشته مردم ایران شب چله را با خواندن دیوان حافظ سپری می‌کردند و از آن نهایت لذت را می‌بردند. به‌همین خاطر یکی از سنتی‌ترین هدیه‌ها برای شب یلدا، این کتاب شناخته شده است. کتاب‌هایی همچون حافظ و هزار و یک شب بهترین انتخاب‌ها برای طولانی‌ترین شب سال هستند. شما می‌توانید برای اعضای سازمان، خانواده یا دوستانتان دیوان حافظ یا کتاب هزار و یک شب را تهیه کنید و داخل بسته‌بندی جذاب بگذارید.

۵. ست میناکاری، ظروف سفالی و گلیم؛ بهترین هدیه‌ برای بزرگ‌ترها

میناکاری در‌واقع یکی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین صنایع دستی ایرانیان است. ست‌ فانوس میناکاری سفال و گلیم می‌تواند یک هدیه گرانبها برای طولانی‌ترین شب سال باشد. شما می‌توانید برای پدر، مادر، پدربزرگ یا مادربزرگ خود این هدیه نفیس را تهیه کنید. یک مزیت تهیه ست میناکاری و ظروف سفالی به‌عنوان کادوی شب یلدا این است که در سال‌های آتی می‌توان برای تزیین سفره شب چله از آن‌ها استفاده کرد.

۶. باکس گل و شکلات ؛ رمانتیک‌ترین هدیه شب یلدا

یکی دیگر از هدیه‌هایی که طرفداران بسیاری دارد، باکس گل، شکلات و بادکنک است. این باکس برای هر مناسبتی از جمله شب یلدا مناسب خواهد بود و برای دوست، همکار و اعضای خانواده قابل تهیه است. شما می‌توانید در کنار هدیه شب یلدایی که برای همسرتان تهیه کرده‌اید، یک باکس کوچک گل و شکلات نیز بخرید. در بعضی موارد این باکس‌ها را می‌توان به‌عنوان کادوی اصلی استفاده کرد. به‌عنوان مثال برای هدیه به دوستان، باکس گل و شکلات گزینه مناسبی است. برای باکس گل به سلیقه همسرتان توجه کنید. ایده‌هایی همچون تزیین باکس گل با گل‌های قرمز، انار و خرمالو بسیار رمانتیک و خاص است.

رمانتیک‌ترین هدیه شب یلدا

۷. با هدایای دکوراتیو ، بلندترین شب سال را جشن بگیرید

آخرین ایده برای هدیه شب یلدا، وسایل دکوراتیو و تزیینی است. اکسسوری‌هایی همچون شمع‌های شکل‌دار، عود، جاعودی، مجسمه‌های تزیینی، ساعت‌های کوچک و تقویم رومیزی را داخل یک جعبه زیبا و با سلیقه بچینید. برای هدیه به خانواده حتی می‌توان کنار این جعبه شکلات، چند عدد گل یا عروسک نیز قرار داد. وسایل تزیینی و دکوراتیو بهترین ایده برای پرسنل یا مدیران است؛‌ چرا که می‌توان آن‌ها را روی میز یا سفره شب چله گذاشت. همچنین می‌توان روی جعبه بسته بندی نیز کارت کوچکی قرار دهید و جمله‌ای با دست خط خود بنویسید.

مجموعه گاموت ؛ مرجعی مناسب برای انتخاب بهترین هدیه شب یلدا برای اعضای خانواده و همکاران

با انتخاب یک هدیه مناسب در بلندترین شب سال، شبی زیباتر و به یادماندنی‌تر برای عزیزانتان بسازید. بهتر است پیش از خرید هدیه شب یلدا، به علایق و نسبت طرف مقابل توجه داشته باشید. برای افراد سازمان ست‌های مدیریتی و پک‌های دکوراتیو بیشتر توصیه می‌شود. در کل ما سعی کردیم بهترین هدیه شب چله را به شما عزیزان معرفی کنیم. هدیه تهیه شده را همراه با دست خط خودتان روی جعبه یا ساک دستی به عزیزانتان تقدیم کنید.

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین وسایلی که می‌توان به هر شخصی هدیه کرد، سررسید و تقویم هستند. شما می‌‌توانید در کنار هر هدیه‌ای، به پاس ابراز احساساتتان در برگ اول سررسید چند خطی بنویسید. برای تهیه انواع سررسیدهای شکیل و جذاب، تقویم یا ست‌های مدیریتی می‌توانید به سایت گاموت به نشانی gamutprint.com مراجعه کنید. به‌دلیل کیفیت بالا، ارسال سریع، قیمت‌های مناسب و ضمانت کالا با خیال راحت محصول خود را از شرکت گاموت تهیه کنید.

منبع