هفته مد کپنهاگ بزرگترین هفته مد در شمال اروپا است که هر شش ماه یکبار در ژانویه/فوریه و اوت برگزار میشود.این رویداد به عنوان پنجمین هفته مد جهانی شناخته شده است. مد پایدار تمرکز اصلی هفته مد کپنهاگ است و برای ایجاد تغییرات اساسی به منظور الهام بخشیدن و تشویق صنعت به سرعت بخشیدن به تلاشهای پایداری خود تلاش میکند.
D vision خلق دوباره
اساس برند دی ویژن خلق کردن از آنچه که از قبل وجود دارد است. آنها به دنبال فرصتهایی برای تولید لباس از مواد مازاد، پارچههای بازیافتی، محصولات قدیمی و ارتقای ارزش کالاهای اضافی هستند.
A Roege Hove اشکال
طراح دانمارکی، آمالی روگه هوو، با لوک های مجسمه مانند که شکل منحنی های طبیعی بدن را به خود می گیرد، شناخته شد. او رویکردی مدرن و هنری اصیل دارد و هدفش ایجاد فرم هایی است که هم ساده و هم مجلل باشند. برند او، درک ما از شکل را به چالش می کشد و انتظارات ما از مواد و رفتار آن را جابجا می کند.
Bonnetje نمایش درزها
ونتجه به دنبال ایجاد یک سبک کاملاً جدید نیست، به جای دور ریختن مد دیروز، آنها هدف دارند آن را برای امروز حفظ کرده و دوباره به چرخه مصرف بازگردانند. در بازسازی اقلام کت و شلوار موجود، بونتجه به معنای واقعی کلمه برخی قسمتها را وارونه میکند و با نمایش جزئیات پنهان مانند درزها، جیبها و آستر، به خیاطی دقیق احترام میگذارد.
علاوه بر این، آنها فرمهای زنانه را در قالبهای کلاسیک مردانه ادغام میکنند و مرز بین جنسیت ها در پوشش را محو میکنند.
دست ها
هنریک ویبسکوف نمایشی با استفاده از پترن های چهارخانه و تزئینات استیج به شکل دست اجرا کرد که پیش از این در میلان و در هفته مد مردانه ارائه کرده بود. بیشتر از یک فشن شو، یک پرفورمنس بود که البته با توجه به سبک ویبسکوف، دور از انتظار نیست.
استریت استایل
درنهایت در هفته های مد، از استایل های خیابانی نیز نباید غافل شد، در حاشیه استایل های خیابانی این رویداد نیز پیروی از ترند هایی مانند پترن های حیوانی، کت های با سرشانه های بولد، استفاده از قرمز بورگاندی، و پارچه های ترنسپرنت به وفور دیده شد.